.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
كمك 5 ميليارد توماني مازندراني‌ها به بهزيستي

مديركل بهزيستي مازندران گفت: مازندراني‌ها در سال گذشته 5 ميليارد و700 ميليون تومان به بهزيستي كمك كردند.

 محمداسماعيل محمدزاده يك‌شنبه شب در مراسم افتتاح 30 واحد مسكوني معلولان در نور افزود: در سال گذشته 155 واحد مسكن معلولان احداث و واگذار شد.
وي اظهار داشت: در هفته بهزيستي امسال 85 واحد مسكن معلولان به مددجويان واجد شرايط و اولويت‌دار در استان واگذار مي‌شود، كه 30 واحد آن در نور است.
مديركل بهزيستي مازندران از در حال ساخت بودن 915 واحد ديگر با اعتبار يك‌ميليارد و300 ميليون تومان دراستان خبر داد و تصريح كرد: اعتبارات مناسبي نيز با توجه به سياست‌هاي رياست سازمان در نگاه به مناسب‌سازي جامعه براي حضور معلولان در راه است كه درصورت موافقت اهتمام ويژه به آن مي‌شود.
وي مناسب‌سازي درنقل و انتقال خودروها، اماكن عمومي و ادارات و مسكن معلولان را ازجمله خدمات دانست كه بايد بر اساس مصوبه و قانون حمايت از معلولان اجرايي مي‌شد و بر همين اساس 20 تا30 درصد از اماكن و فضاهاي جامعه بايد مناسب‌سازي مي‌شد و لذا تدابيري در معاونت عمراني استان انديشيده شده كه به ساختمان‌هاي مناسب‌سازي نشده پايان كار داده نشود و يا اجازه ساخت داده نشود.
محمدزاده ادامه داد: به عنوان نمادين يكي دو تا از خيابان‌ها هم در حال مناسب‌سازي است كه به عنوان پايلوت براي ساير شهر استفاده شود.
مديركل بهزيستي استان با اشاره به وجود 6 هزار و 600 متقاضي مسكن معلولان تصريح كرد:متقاضيان مي‌‌توانند اكنون با مراجعه به ادارات بهزيستي و پركردن فرم‌هاي مخصوص ثبت‌نام اين فرصت را داشته باشند كه به محض اعلام ثبت‌نام مجدد همكاران بهزيستي رأساً ثبت نام اينترنتي اين افراد را انجام دهند.
وي از سازمان‌هاي مردم نهاد وNGOها به عنوان بزرگترين حاميان بهزيستي نام برد و افزود: اين سازمان‌ها مي‌توانند در مشاركت‌هاي مردمي سهم به‌سزايي داشته باشند./فارس


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.348 seconds.